De acum, clientii companiei Enel pot beneficia de Telecitire - un serviciu gratuit, pentru transmiterea citirii contorului. Noile facturi Enel Energie Muntenia, livrate la domiciliul clientilor contin informatii clare si utile despre furnizarea de energie. Enel Energie Muntenia ofera celor 1,1 milioane clienti casnici din municipiul Bucuresti si judetele Ilfov respectiv Giurgiu, Telecitire - un nou serviciu, absolut gratuit, precum si un nou format de factura, cu un continut semnificativ de informatii utile destinate clientilor sai. Clientii care opteaza pentru serviciul Telecitire vor primi, lunar, factura de
energie electrica in care este reflectat consumul de electricitate real, pe baza citirii contorului pe care acestia l-au comunicat, in prealabil. “Suntem foarte multumiti sa punem la dispozitia clientilor Enel Energie Muntenia servicii noi, de o calitate superioara. Doresc sa ii incurajez pe toti clientii nostri din Bucuresti, Ilfov si Giurgiu sa foloseasca serviciul gratuit Telecitire si sa se bucure de avantajele acestuia. Totodata, doresc sa ii asigur ca introducerea acestui nou serviciu precum si a unei facturi cu un nou aspect grafic si un continut consistent in informatii utile, sunt doar primii pasi pe care dorim sa ii facem in relatia cu clientii nostri, pentru a veni in intampinarea asteptarilor lor”, a declarat Mario Coni, Director General al Enel Energie Muntenia. Pentru a beneficia de acest serviciu, clientii trebuie sa urmeze o procedura foarte simpla: La comunicarea indexului contorului, fiecare consumator trebuie sa stie care este codul sau dedicat EnelTel si intervalul de timp care ii este alocat pentru transmiterea citirii. Atat codul cat si perioada de timp in care trebuie sa comunice indexul sunt specificate in facturile emise de Enel Energie Muntenia. Consumatorii trebuie sa citeasca indexul de consum al contorului,fara zecimale (cifrele de dupa virgula). Ei trebuie sa comunice acest index la Telverde Telecitire: 0800 07 08 09. Apelarea numarului de telefon este gratuita. Toate detaliile legate de utilizarea noului serviciu sunt explicate intr-o scrisoare care a fost deja trimisa la domiciliul clientilor. Detalii suplimentare sunt, de asemenea, disponibile, la casieriile Enel Energie Muntenia sau la serviciul Call-Center, apeland 021. 9636. Utilizarea serviciului Telecitire este optionala. Clientii care nu doresc sa utilizeze acest serviciu pot ramane in continuare la sistemul de facturare actual, bazat pe emiterea de facturi lunare in baza canitatilor de
energie electrica agreate prin conventia de consum semnata cu furnizorul de energie. Mai mult, sistemul actual presupune citiri periodice cu scopul de reflectare a diferentelor dintre consumul actual si furnizarea pre-stabilita. Serviciul Telecitire a fost introdus in acest an si este utilizat deja cu succes de catre clientii Enel Energie din zonele Banat si Dobrogea. De altfel, Enel este prima companie care a introdus in Romania un astfel de serviciu destinat clientilor sai. In plus, de acum inainte, Enel Energie Muntenia le propune clientilor sai o noua factura cu un model grafic imbunatatit, care contine o multitudine de informatii utile si prezinta mai clar informatii precum detaliile de consum, perioada de facturare, data scadentei si suma de plata. (PROMPT MEDIA)